İçeriğe atla

Tüm Siparişlerde Ücretsiz Kargo

SharkNinja Ailesi: |
SIKÇA SORULAN SORULAR
Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Kolay İade’ye Tıkla

  • “Siparişlerim” veya “Sipariş Takip” sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

İade Kodunu Al

  • İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

Paketle

  • Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

Kargoya Ver

  • İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

* İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.

* Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.

* İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.

* İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Uyarı!! Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.

Siparişini Bul

  • “Siparişlerim” veya “Sipariş Takibi”nden öğrenebilirsiniz.

İptal Et

  • “Siparişlerim” sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.

Takip Et

  • İptal ve para iadenizin durumunu “Siparişlerim” sayfasından veya “Sipariş Takibi” butonundan takip edebilirsiniz.
  1. Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  2. Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  3. Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
  4. Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  5. Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
  6. Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
İnternetten aldığım ürünün iade/değişim işlemini mağazadan yapabilir miyim?

Web sitemizden alınan bir ürün için mağazalarımızdan iade ve değişim işlemi geçici bir süreliğine yapılamamaktadır.

İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

⦁ İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
⦁ Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
⦁ Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

⦁ İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
⦁ Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
⦁ Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz

İptal/İade ettiğim siparişimdeki kargo ücreti de iade edilecek mi ?

⦁ Siparişinizdeki tüm ürünleri iptal/iade ettiğiniz durumda kargo ücretiniz de iade edilmektedir. Kısmi iptal veya ürün iadesi yaptığınızda kargo ücreti iade edilmemektedir.
⦁ Siparişinizdeki tüm ürünleri iptal/iade ettiğiniz halde kargo ücreti iadeniz tarafınıza yansıtılmadıysa İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden ulaşabilirsiniz.

Siparişim kırık/hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki tüm kırık ve hasarlı ürünler için İletişim sayfasından veya üzerinden ulaşabilirsiniz.

Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?

Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;
⦁ İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
⦁ "İletişim Formu" aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
⦁ Koli boyutu görseli ile İletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz

Siparişimde gelmeyen ürün var, ne yapmalıyım?

⦁ Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
⦁ Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?

⦁ Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.

Siparişimde adres veya alıcı değişikliği yapabilir miyim?

⦁ Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
⦁ Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
⦁ Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.

Siparişimi oluşturduktan sonra adres değişikliği yapabilir miyim?

⦁ Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.
⦁ Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
⦁ Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.

Sepet

Sepetiniz şu anda boş.

Alışverişe Başla
Seçenekler Kapat