İçeriğe atla

Tüm Siparişlerde Ücretsiz Kargo

SharkNinja Ailesi: |
SIKÇA SORULAN SORULAR
Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Bize Ulaşın Üzerinden

  • Bize Ulaşın sayfası üzerinden talep oluşturun veya 0 (850) 433 43 30 numaralı telefondan müşteri hizmetlerini arayarak destek alabilirsiniz.

* İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.

* Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.

* İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanızı müşteri hizmetlerinden talep edebilirsiniz.

* İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

NOT: Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.

Siparişini Bul

  • “Siparişlerim” sayfasından öğrenebilirsiniz.

İptal Et

  • “Siparişlerim” sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.

  1. Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
  2. Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
  3. Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını Müşteri Hizmetlerini arayarak öğrenebilirsiniz.
  4. Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
  5. Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişlerinizi takip edebilirsiniz.
  6. Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

⦁ İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
⦁ Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
⦁ Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz.

İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?

⦁ İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
⦁ Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
⦁ Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz

İptal/İade ettiğim siparişimdeki kargo ücreti de iade edilecek mi ?

⦁ Siparişinizdeki tüm ürünleri iptal/iade ettiğiniz durumda kargo ücretiniz de iade edilmektedir. Kısmi iptal veya ürün iadesi yaptığınızda kargo ücreti iade edilmemektedir.
⦁ Siparişinizdeki tüm ürünleri iptal/iade ettiğiniz halde kargo ücreti iadeniz tarafınıza yansıtılmadıysa İletişim sayfasından ulaşabilirsiniz.

Siparişim kırık/hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?

Siparişinizdeki tüm kırık ve hasarlı ürünler için İletişim sayfasından Müşteri hizmetlerine talep oluşturabilirsiniz.

Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?

Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;
⦁ İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
⦁ "İletişim Formu" aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
⦁ Koli boyutu görseli ile İletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz

Siparişimde gelmeyen ürün var, ne yapmalıyım?

⦁ Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
⦁ Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimde adres veya alıcı değişikliği yapabilir miyim?

⦁ Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
⦁ Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
⦁ Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından bize ulaştırabilirsiniz.

SharkNinja websitesi güvenli mi ?

Müşteri bilgilerinin gizliliği ve güvenliği bizim için en önemli önceliklerdendir. Bu amaçla, SSL (Secure Socket Layer) teknolojisini kullanarak, kredi kartı ve kişisel bilgilerinizin şifrelenmesini sağlıyoruz. Bu sistem sayesinde, sitemizde gerçekleştirdiğiniz tüm işlemler, güvenli bir şekilde korunmaktadır ve üçüncü şahısların erişimine karşı korunur.

Ayrıca, ödeme işlemlerinde 3D Secure (Üç Boyutlu Güvenlik) sistemini devreye sokarak, ek bir güvenlik katmanı sunuyoruz. 3D Secure, ödeme sırasında cep telefonunuza gönderilen doğrulama kodu ile alışverişinizi onaylamanızı sağlar ve böylece hem sizin hem de kart bilgilerinizin güvenliği sağlanır. Bu yöntem, dolandırıcılık girişimlerine karşı etkili bir koruma sunmaktadır.

Sitemizde yapacağınız tüm alışverişlerde güvenliğinizin sağlanması adına gerekli tüm tedbirler alınmıştır. Kişisel verilerinizin korunması ve gizliliğinizin devamı için güncel güvenlik politikalarımızı sürekli olarak gözden geçiriyor ve geliştiriyoruz.

Sepet

Sepetiniz şu anda boş.

Alışverişe Başla
Seçenekler Kapat