Siparişimi iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Kolay İade’ye Tıkla
- “Siparişlerim” veya “Sipariş Takip” sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.
İade Kodunu Al
- İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.
Paketle
- Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.
Kargoya Ver
- İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.
* İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
* Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
* İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
* İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
Siparişimi iptal etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Uyarı!! Faturalandırılmış siparişlerinizin iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Dilerseniz kargodan teslim almayarak iade edebilirsiniz.
Siparişini Bul
- “Siparişlerim” veya “Sipariş Takibi”nden öğrenebilirsiniz.
İptal Et
- “Siparişlerim” sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Takip Et
- İptal ve para iadenizin durumunu “Siparişlerim” sayfasından veya “Sipariş Takibi” butonundan takip edebilirsiniz.
- Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
- Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
- Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
- Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
- Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
- Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
İnternetten aldığım ürünün iade/değişim işlemini mağazadan yapabilir miyim?
Web sitemizden alınan bir ürün için mağazalarımızdan iade ve değişim işlemi geçici bir süreliğine yapılamamaktadır.
İade ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
⦁ İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
⦁ Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 3-8 iş günü olduğu belirtilmektedir.
⦁ Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
İptal ettiğim ürünün ücreti hesabıma yansımadı, ne yapmalıyım?
⦁ İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
⦁ Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
⦁ Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz
İptal/İade ettiğim siparişimdeki kargo ücreti de iade edilecek mi ?
⦁ Siparişinizdeki tüm ürünleri iptal/iade ettiğiniz durumda kargo ücretiniz de iade edilmektedir. Kısmi iptal veya ürün iadesi yaptığınızda kargo ücreti iade edilmemektedir.
⦁ Siparişinizdeki tüm ürünleri iptal/iade ettiğiniz halde kargo ücreti iadeniz tarafınıza yansıtılmadıysa İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden ulaşabilirsiniz.
Siparişim kırık/hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?
Siparişinizdeki tüm kırık ve hasarlı ürünler için İletişim sayfasından veya üzerinden ulaşabilirsiniz.
Siparişim yanlış/eksik geldi, ne yapmalıyım?
Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;
⦁ İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
⦁ "İletişim Formu" aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
⦁ Koli boyutu görseli ile İletişim sayfasından bize ulaşabilirsiniz
Siparişimde gelmeyen ürün var, ne yapmalıyım?
⦁ Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
⦁ Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.
Kargo gönderi kodumu nasıl öğrenebilirim?
⦁ Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
Siparişimde adres veya alıcı değişikliği yapabilir miyim?
⦁ Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
⦁ Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
⦁ Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
Siparişimi oluşturduktan sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
⦁ Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.
⦁ Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
⦁ Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.