İlk kablosuz süpürgem, bu nedenle çok sağlıklı olmayabilir ama ilk izlenimim şu şekilde:
Ev 150m2 3+1 , bir gün önce halı silme dahil detaylı temizlik yapıldı.
1. Tüm evi süpürmeye şarjı yetti ama önemli nokta, internette önerildiği şekilde auto modda kulandım. Çıkan toza, halı tüyüne inanamadım. Eğer modu manuel veya güçlü çekime alsaydın asla şarj yetmezdi. Şarjı uyarısından sonra, pilin dolması 5-6 saat sürüyor. Bu süre bana çok uzun geldi. Buradan da belli ki, benimle bütün evi süpürme, günlük/anlık süpürme işini yap diyor Ninja.
2. Süpürme esnasında ortadan ikiye öne doğru bükerek , geçici olarak dik bırakmak mümkün ama keşke diğer marka gibi bükme olmadan ayakta dursaymış.
3. Halı, parke, fayans geçişlerini hatta kısa tüylü/uzun tüylü halı farkını yakalıyor ve ona göre çekiş gücünü ayarlıyor.
4. Mercimek vs gibi ufak sert nesneleri sıçratmadan rahatça alıyor.
5. Duvar kenarına, süpürgeliğe veya köşeye gelince farkedip, direk ışık açıyor ve süpürgelik altları dahil güzelce alıyor.
6. Yatağınız veya koltuğunız benimki gibi 8cm yüksekliğinde ise maalesef altına giremiyor. O kısımlar için klasik süpürge açmalısınız.
7. Toz alma başlığı güzel ama sadece dik pozisyonda, diğer süpürgeler gibi açısı ayarlanabilen bir başlık olmasını isterdim. Hem dar, küçük alanlara giremiyor hemde hep dik tutmak zorunda olduğunuz için kolu çok yoruyor.
8. En sevdiğim kısmı, toz haznesini otomatik boşaltması oldu ama yine de haznenin içinde , filtrelerin kenarında biraz ince toz kaldı.
Bütünü değerlendirdiğimde iyi ki almışım diyebiliyorum. Ama yedek parça konusu gözümü korkutmuyor değil. Bazı kullanıcılar gelmeyen yedek parçalar nedeni ile cihazın kullanılamaz duruma geldiğini söylemiş. Dilerim kimse bu durumu yaşamaz.